Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-11, 16:12   #6
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor fort er det mulig å gå ned på ketolyse?

Bare som et tips - det går ikke nødvendigvis raskere med vektnedgang om du kutter karbo helt... er du helfersk på ketolyse anbefaler jeg at du følger den til punkt og prikke i et par mnd før du justerer litt på egen hånd - dette for å unngå å havne i ei felle som du senere kan risikere å anklage ketolysekuren for (jfr "ketolyse virker ikke!" - noe som er dumt om du har spist 0 karbo istedet for 15-20... )

Du sier at du følger ketolyse til punkt og prikke - men NULL karbo er da ikke i ketolysekurens ånd bare så det er sagt - igjen

Hvis du ønsker å spise 0 karbo anbefaler jeg heller skaldemans GI null. Heller følge en retning ordentlig enn å gjøre noe halvveis å risikere å få dårlig resultat.

Flere har hatt ekstremt godt resultat med ketolyse - noen har ikke så godt resultat - vi er alle forskjellige - og du vil ikke vite hvordan ketolyse fungerer på deg før du har prøvd det i hvertfall i et par mnd.

Ønsker deg lykke til på ferden!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat