Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-11, 22:24   #14
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Syns det er vanskelig å beregne porsjoner!

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.

Ja jeg skal begynne med mørkere salat Skal absolutt kjøpes inn Hva spiser du som snacks?

Verdens beste knekkebrød - lavkarbo

Som snacks.... ikke så ofte jeg har behov for det, men er veeeldig glad i ostekjeks
Legg osteskive i microen, enten type Norvegia med litt krydder på, og kjør det på fullt i snaut 2 min. 1min 45 sek på vår. De blir helt sprø og er rågode! Dypp gjerne i rømme... Eller ulike typer Tafellost eller skivet ost med feks bacon, inn i micron i 2 min og VOILA har du noe som er knallgodt under pålegget!
Baconcrisp er digg, bruker helst Maaruds Gameldags fleskesvor (eller hva de nå heter igjen disse små posene), bare sjekk bakpå posen at du ikke tar en varaint med masse karbo!
Hender jeg tar litt 70% sjoko, lager lavkarbo Troikabiter, sjokolademousse, kakao kokt på kokosmelk osv osv

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat