Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-11, 00:14   #4
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Kommer nesten ikke ut av ketosen jo!

Som jeg har sagt før her inne, man kan være i ketose (at kroppen produserer ketoner) selv ved inntak av opp mot 100 g karbo om dagen. Men da er det IKKE registrerbart med stixs i urinen.

Jeg er i "stixregistrerbar" ketose etter å ha spist gulrøtter, klementiner, litt sjokolade, kålrabistappe....++

Prøv å spis mer fedonsk hvis du skal være sikker på å være ute av ketosen, linser, erter, bønner osv. En frukt om dagen og langsomme karber.

Og det kan ikke være skadelig... - tror ikke at gravide eskimo-, inuitt- og samekvinner i gamle dager sendte mennene sine ut i verden for å skaffe bananer, pasta og sjokolade for det ufødte barnets skyld...

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat