Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-11, 12:26   #8
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, går feil vei på vekta …

Opprinnelig lagt inn av *NuNu*, her.

Har den siste uka gått opp 1,7 kg helt uten grunn (sprekker o.l) Spiser det samme som jeg har gjort i snart 6 mnd Begynner å få panikk... har bare noen gamle sticks, ca 2 år gamle. De viser utslag på det nest nederste på skalaen, og i dag morges var det ikke utslag, men så på boksen at de varer i 6 mnd etter åpning, så forhåpentligvis så er det bare det at de er gamle.

What to do? Andre som har opplevd dette?

Hvis du har gått ned TYVE kilo - har FEM igjen og gått opp 1.7 kg på den siste uka tror jeg du kan senke skuldrene og IHVERTFALL ikke få panikk! Du går uansett ikke opp nesten 2 kg i fett på en uke - dette er nok bare vann!

Et tips jeg har er at du spiser det samme som de siste 6 mnd - husk nå at du er 20 kg lettere... kanskje du bør vurderer å minke mengden du spiser litt? ELLER kanskje kroppen ikke er med på at det er 5 kg igjen til målet?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat