Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-11, 17:49   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kakediagrammet ketolyse

Opprinnelig lagt inn av hope10, her.

Energi

Fett 65 %
Protein 31 %
Karbohydrat 4 %
Alkohol 0 %

Å et annet spørsmål Hvordan "retter" jeg opp dette?? må jeg hive innpå med kun fett i neste måltid for å rette det, uten protein?

Ikke stress med dette på dags-basis, dette er en læreprosess. Vær mer bevisst dagen etterpå på spise litt mindre protein og litt mer fett så går det seg til.
En runde på hva som er gode fettkilder er alltid greit å repetere med jevne mellomrom - jeg må fremdeles etter 1.5 år av og til ta en skikkelig gjennomgang for meg selv

Proteinmessig ligger de generelle anbefalingene på å spise 1 til 1.5 gram pr kroppsvekt - kanskje litt mer om du trener mye og hardt (Dette er som sagt generelle anbefalinger og greit å følge i utgangspunktet, så får man heller justere underveis )

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat