Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-11, 18:44   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Fakta om lavkarbo

Hei - generelt synes jeg det du skriver er veldig upresist - og ikke å anbefale å dele slik det nå står med andre som er interessert i lavkarbo.

Jeg syns du heller skal anbefale denne pdfen først - og deretter heller vise til de forskjellige retningene innenfor lavkarbo for mer detaljer - sånn at du er sikker på at du ikke gir feil informasjon

Nybegynnere på lavkarbo-kosthold har behov for å få informasjonen litt etterhvert - ellers blir det gjerne for mye å forholde seg til på en gang og lett å gi opp. Begynner man med lavkarbo på 3 minutter pdf, og fortsetter med å fordype seg i feks boka "Bedre uten brød" av Lutz - eller bøkene om ketolysedietten, hexeberg, skaldeman, atkins eller spisdegslank så får man mer detaljerte retningslinjer for EN retning - og slipper å blande sammen ting.

Det er ikke meningen å drepe entusiasmen din for tanken er god - men når det finnes så mange gode kilder med lavkarbo-informasjon så trenger man ikke finne opp kruttet på nytt selv - og du kan heller bruke tiden til å oppmuntre og komme med personlige råd underveis til de som velger å prøve seg på lavkarbo-kosthold

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat