Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-11, 22:57   #26
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier pr dag

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Det vil ikke reduseres fordi det er nok å ta av, men når man har høyt inntak av karbohydrater slik at kroppen ikke så lett frigjør lagret fett. Når blodsukkeret er jevnt og passe lavt og en er hormonelt frisk vil fettet frigjøres fra lageret om man spiser fett og ikke for mye mat(energi).

Right... tror poenget er "når en er hormonelt frisk" og "ikke for mye mat"... hvordan vet man hva som er for mye mat - med unntak av at man ikke går ned i vekt da? Hvorfor må jeg spise 12-1300 kcal for å gå ned med mine 90 kg og vanligvis trening 3-4 ganger i uka, mens ei lita spjæling på 75 uten å trene kan spise 3000 og gå ned? (Ok litt overdrevet - men jeg vet det finnes små jenter på forumet som spiser sinnsykt med mat og går ned i vekt )
Jeg seriøst spekulerer hvordan dette fungerer

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat