Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-11, 20:07   #40
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier pr dag

Opprinnelig lagt inn av ccgirl1982, her.

Er helt enig med innlegget ditt, synes også det er rart når folk ikke går ned når di fyller opplegget slavisk.
Men uansett så lurer di bare seg selv- el vi lurer bare oss selv hvis vi fyrer feil på bålet.
Ingen så blir fornærmet på innlegget, forumet er oppen for å diskutere og dele på informasjon og erfaringer

Forumet er absolutt åpent for å diskutere og dele på informasjon og erfaringer - jeg synes ikke forumet bør være åpent for anklager om juks bare fordi man ikke går ned i vekt... selv om DU og andre "får det til" betyr det ikke at andre som ikke går ned i vekt jukser, og selv om DU og andre ikke "forstår" hvorfor andre ikke går ned - gir ikke det noen rett til å sette seg på sin høye hest her....

Jeg har holdt på i 1.5 år og har mer kunnskap enn mange når det gjelder lavkarbo. Jeg har lest bøkene fra så godt som alle retningene, og jeg har telt og målt og veid til jeg har blitt blå i maska. Fremdeles går jeg ikke ned før jeg nesten sulter meg kalorimessig. Jeg skal ha meg frabedt å bli anklaget for juks - hvem tror dere at dere er??? Bare fordi man ikke FORSTÅR noe - betyr det ikke at det ligger juks bak.
Jeg sier dette for min egen del - men også for alle andre som faktisk følger reglene til punkt og prikke med liten vektnedgang - og som IKKE TRENGER nedlatende hint om juks, men oppmuntring, støtte og forslag til løsninger!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat