Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-11, 17:08   #19
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke eksperter kan du stole på? VG

Likte dette svaret jeg hihi:

Sitat:

Hvem kan vi stole på?
Innsendt av: Forvirret, 28/02 - 2011 kl. 12:22

Hvem kan vi stole på av deg (Christian Drevon) og Dag Viljen Poleszynski? Og hvordan kan vi stole på det du svarer på dette spørsmålet?"
Hei, Du kan jo sjekke hvem som har økonomiske interesser i å fremheve visse typer kosthold, hvem som har publisert artikler i internasjonale tidsskrifter om kosthold og helse, og hvem som inngår i internasjonale forskningsnettverk. Hilsen Christian A. Drevon

Når det gjelder økonomiske interesser - klarer jeg ikke se at Dag Viljen vinner på å fremme lavkarbo? Jeg vet han har bidratt til Bedre uten brød - men ellers? Ser han ikke selv Drevon at han sitter i "tjener på" fella selv??

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat