Opprinnelig lagt inn av Fofa, her. Hei igjen jenter!! Beklager litt manglende oppdateringer fra meg her i det siste... Men, jeg gjennomførte altså 30 dager!! Var ferdig for ca 2 uker siden Vurderer å starte opp igjen, men har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal gjøre det... Det blir ikke HVER ENESTE DAG denne gangen... hehe, men skal prøve kanskje 5 dager i uka. Tenker å kjøre level 1 kanskje 5 ganger, så 5 ganger level 2 osv... Må se litt på det der! Dere er flinke!!! Stå på
Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.
Hei igjen jenter!! Beklager litt manglende oppdateringer fra meg her i det siste... Men, jeg gjennomførte altså 30 dager!! Var ferdig for ca 2 uker siden Vurderer å starte opp igjen, men har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal gjøre det... Det blir ikke HVER ENESTE DAG denne gangen... hehe, men skal prøve kanskje 5 dager i uka. Tenker å kjøre level 1 kanskje 5 ganger, så 5 ganger level 2 osv... Må se litt på det der! Dere er flinke!!! Stå på
Gratulerer på etterskudd!!!! Det er/var så herlig å gjøre den siste omgangen, ikke sant?? Jeg prøver også å få til at jeg tar et par omganger med Jillian ila en uke, men nå går det mest i Zumba og studier. Jeg tenkte at det er bra om jeg tar 1xførste trinn, 1xandre trinn og 1xtredje trinn, men med noen andre enn de hysteriske hoppøvelsene Dere andre: STÅ PÅ!! Dette klarer du !!