Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-11, 08:30   #556
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Hei igjen jenter!!
Beklager litt manglende oppdateringer fra meg her i det siste... Men, jeg gjennomførte altså 30 dager!! Var ferdig for ca 2 uker siden

Vurderer å starte opp igjen, men har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal gjøre det... Det blir ikke HVER ENESTE DAG denne gangen... hehe, men skal prøve kanskje 5 dager i uka. Tenker å kjøre level 1 kanskje 5 ganger, så 5 ganger level 2 osv... Må se litt på det der!

Dere er flinke!!!
Stå på

Gratulerer på etterskudd!!!!
Det er/var så herlig å gjøre den siste omgangen, ikke sant??

Jeg prøver også å få til at jeg tar et par omganger med Jillian ila en uke, men nå går det mest i Zumba og studier.
Jeg tenkte at det er bra om jeg tar 1xførste trinn, 1xandre trinn og 1xtredje trinn, men med noen andre enn de hysteriske hoppøvelsene

Dere andre: STÅ PÅ!! Dette klarer du !!

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat