Tråd: Cesar Millan
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-11, 16:31   #32
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Cesar Millan

Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.

Nja, jeg følte vel at jeg ble anklaget for å ikke ha oppdratt min egen hund i innlegget over, det er vel like usaklig.

Beklager hvis dere følte dere støtt, men i mine øyne driver Cæsar Millan med dyremishandling. Det er min mening, jeg må vel få lov til å mene det selv om dere andre syns han er fantastisk?

Det er vel ikke slik at om man oppfatter andre som usaklige så er det fritt fram for å være usaklig selv?

Føler meg slett ikke støtt - reagerer på at du anklager en mann med stor sukess innen rehabilitering av såkalt vanskelige hunder som "dyremishandler" ...

Når det gjelder din egen hund vet ikke jeg hva som skjedde i forbindelse med bruk av de noe krasse hjelpemidlene, ble de brukt feil av andre som ikke kunne særlig om når og hvordan de burde brukes?

Synes du skal være stolt av å ha en fin hund som i dag fungerer godt - for meg betyr det at du har gode instinkter i forhold til hunden din og at dere stoler på hverandre

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat