Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-11, 19:17   #9
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Sulten hele tia .... Eller ...

Opprinnelig lagt inn av Maylinnb, her.

Jeg sliter veldig med at jeg har 0 energi. Selv om jeg spiser både proteiner og fett. Men tror nok det bare er overgangsfasen. Jeg håper i hvertfall det, orker ikke å være slik hele tiden.. Noen tips om hvor lenge man skal være i ketose? Når bør man begynne å gå over til litt carbs igjen?=)
Godt å se at det er flere som lurer på det samme.

Dere er flinke

Du bør være i ketose til du nærmer deg ønsket målvekt. Da kan du øke på med ca 5 gram karbo (pr dag) - pr uke til du finner et nivå der du verken går opp eller ned i vekt
Du har nyss startet - sørg for å spis MYE mat de første ukene - det kan avhjelpe litt energien. Vær obs på at det KAN ta 2-8 uker for å få ordentlig i gang fettforbrenning - derfor er det viktig å få i seg nok fett i starten - så kroppen har noe å gå på mens den "lærer" å forbrenne kroppsfett

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat