Sv: Til alle de som sliter med å finne en diagnose på seg selv :)
Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.
Det prikker i ansiktet mitt når jeg sitter for lenge ved en pc.. Ubehagelig. 
Dessute, i det første KOS står det om jording. Har ikke lest det så nøye ennå, men det er mange som sover bedre, er mindre stive i kroppen etter natta og som er i generellt bedre form etter at de jordet senga. Ikke vet jeg hvordan man gjør det, men jeg erindrer fra gammelt av så var det snakk om å ha kobber under senga for å slippe jordstråling. Det funket det også! Står kanskje noe HER?
Det sto mye om det i et VOF-eksemplar... jeg vurderer seriøst å kjøpe et laken som kan plugges i kontakten (den jordete delen, ikke i strømmen hehe). Jeg er nemlig helt sinnsykt statisk på vinteren - uansett vær og føre, mens jeg på sommeren hvor jeg går mye barfot ute på plenen osv ikke har disse problemene i det hele tatt... Jeg var også mye mindre statisk da jeg var på Madeira og prøvde å gå så mye barfot som mulig 
Dette er ikke det samme som står i linken din - der er det snakk om SKJERMING mot jordstråling, i VOF var det å få jordet seg selv så man slipper å gå med overskudd av elektroner i kroppen og bli statisk som meg. Får støt uansett - både i mennesker og i metall... veldig slitsomt og smertefullt...
|