Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 23:47   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Grei fordeling av fett/prot/karbs?

Opprinnelig lagt inn av Sol-Angelica, her.

Er 168 cm høy og 63.5 kg Har gått ned fra 75 kg på ketolyse så er bare noen få kilo som mangler men de er treige. Tenkte det ville være greit å sjekke fordelingen å lære meg litt mer. Har tenkt å fortsette på lavkarbo etter målet er nådd også Moderat trening, trener litt hjemme og ellers så er jeg helt alene med to gutter og ett stort hus så har mye å henge fingrene i om dagen

Jeg ville økt proteinmengden, minimum gram lik kilo kroppsvekt opp til 90 gram om du er komfortabel med det og redusert litt på fettmengden - men beholdt kalorimengden Du bør ihvertfall spise like mye protein i gram som vekta di er. Hvis du trives på så lite karbo bør du fortsette til du når omtrent målvekt.

Kilde for proteinmengde er i utgangspunktet VOF-artikkel. (Leter den opp om noen er interessert).

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat