Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-11, 14:53   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kjærestepar på slankern - Lavkarbo vs. Lavkalori

Opprinnelig lagt inn av Vær1986, her.

Ja, det er jeg som skal lage maten. Jeg ønsker bare at vi begge skal kunne spise omtrentlig lik middag. Det er jeg som plutselig har begitt meg ut på denne slankingen, han er mer på den at han ønsker å endre den mat-kosen som sniker seg inn når man er forelsket.

Jeg har bladd igjenom GR boken å det ser ut som det er mye der jeg kan endre. Men jeg er overrasket over at det er så mye poteter etc der... selv de som spiser magert kutter jo dette ut.

Skal prøve å snike inn noen middager der det er lite poteter og pasta, finnes så mye godt å velge mellom utenfor. Finner masse inspirasjon her inne, moro.

Såvidt jeg husker fra GR tiden er det ikke mye potet og pasta man kan spise... så samboeren din vil kanskje oppleve mer sultfølelse enn du gjør... kok masse grønnsaker attåt - og pass på at han ikke spiser opp ALLE grønnsakene du har behov for hehe

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat