Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-11, 10:49   #8
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Glukosebelastningstest ...

Opprinnelig lagt inn av Kanonada, her.

OG -jeg har alltid hatt stålkontroll på kcal.
På samme måte som jeg fulgte alle anbefalninger på ketolyse, uten å gå ned noe som helst.

Det eneste jeg noen gang har gått ned med er ekstrem lavkalori, dvs ca 800 kcal pr dag og det orker jeg ikke tenke på lenger engang.

Jeg tenker at du kan fint prøve lavkarbo med feks 12-1300 kcalorier pr dag... ketolyse karboantall, protein ca 1-1.5 gram ganger kilo kroppsvekt, og omtrent like mye fett i gram som protein... Dette er nemlig planen for meg når helsa mi blir såpass at jeg klarer å holde to tanker samtidig uten at begge faller ut av hodet Jeg går nemlig heller ikke ned på lavkarbo uten at jeg må veldig ned i kalorimengde
Feks har spisdegslank ferdigmat ca 20 gram karbo pr dag i maten sin, men bare rundt 12-1300 kcalorier og det var når jeg spiste spisdegslankmat at jeg hadde vektnedgang. Bare en tanke

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat