Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-11, 14:59   #51
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan kan man være i ketose og ikke gå ned i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Maryrose, her.

Da har i så fall dømmekraften sviktet totalt, vil jeg si!

Er det ngen som kan hjelpe meg med den manglende vektreduksjonen? Jeg forklarte en del om hva jeg spiser noen poster over her. Jeg har gått ned tidligere med et mye høyere inntak av melkeprodukter. Da kan vel ikke det være årasaken?

I andre retninger (Skaldemann og Dahlquist) oppfatter jeg det dit at man ikke behøver å være så pinlig nøyaktig som ketolyse. Men de opplever kanskje de samme problemene der med en del som ikke går ned i vekt? Jeg har senest lest boken til Dahlquist, der virker det såre enkelt uten å veie og måle kh og %?

Kutt ut tyggegummien først og fremst såvidt jeg husker kan sorbitol påvirke blodsukkeret ditt og starte utskillelse av insulin.
http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...24&postcount=9

Hvor mye protein spiser du hver dag? 1800 kcal kan være for mye dessverre - jeg holder fint vekta på 17-1800 kcal men jeg går ikke ned.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat