Vi er voksne mennesker absolutt Jeg antar du har lest nok tråder om argumenter hvorfor IKKE skeie ut på denne måten når man fremdeles er i vektnedgangsmodus. Konsekvensen har i noen tilfeller vært katastrofal - noen har ikke klart å slutte med karbomat og brukt laaang tid på å komme seg tilbake feks - dette er det jeg anser som den mest alvorlige konsekvensen. Hva du gjør når du er ferdig med vektnedgang er en helt annen historie - da må du som alle oss andre finne en vedlikeholdsmetode som fungerer i hverdagen, med og uten utskeielser Forstår ikke hva du mener med at vi "skremmer bort mange". Forumet er fritt for alle - og om man ønsker kun EN type tilbakemelding får man heller la være å poste er min mening. Det at du føler du er på rektorskontor har mest med deg og din oppfatning av tilbakemeldingene å gjøre enn hva som blir sagt - du kan jo velge å se at du har vært så heldig å få mange tilbakemeldinger på godt og vondt og at temaet engasjerer mange - så det kan jo være en bra ting Vil du bare ha positive forsterkningssvar ville jeg heller snakket med en god venninne eller lignende - om det da er ønskelig å unngå de som er kritiske til dine innlegg Hvis du ønsker å skeie ut 2-3 dager hver mnd - vel, så gjør det. Du MÅ ikke fortelle forumet om det