Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-11, 17:52   #15
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo eller fettfattig?

Vi er voksne mennesker absolutt Jeg antar du har lest nok tråder om argumenter hvorfor IKKE skeie ut på denne måten når man fremdeles er i vektnedgangsmodus. Konsekvensen har i noen tilfeller vært katastrofal - noen har ikke klart å slutte med karbomat og brukt laaang tid på å komme seg tilbake feks - dette er det jeg anser som den mest alvorlige konsekvensen.
Hva du gjør når du er ferdig med vektnedgang er en helt annen historie - da må du som alle oss andre finne en vedlikeholdsmetode som fungerer i hverdagen, med og uten utskeielser

Forstår ikke hva du mener med at vi "skremmer bort mange". Forumet er fritt for alle - og om man ønsker kun EN type tilbakemelding får man heller la være å poste er min mening. Det at du føler du er på rektorskontor har mest med deg og din oppfatning av tilbakemeldingene å gjøre enn hva som blir sagt - du kan jo velge å se at du har vært så heldig å få mange tilbakemeldinger på godt og vondt og at temaet engasjerer mange - så det kan jo være en bra ting Vil du bare ha positive forsterkningssvar ville jeg heller snakket med en god venninne eller lignende - om det da er ønskelig å unngå de som er kritiske til dine innlegg

Hvis du ønsker å skeie ut 2-3 dager hver mnd - vel, så gjør det. Du MÅ ikke fortelle forumet om det

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat