Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-11, 10:11   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: På gråten, gir opp!

Først pust litt godt inn og ut - jeg er overbevist om at forumet vil kunne hjelpe med MASSE tips og veiledning!

Det er flere her inne med lavt stoffskifte OG som ikke kan spise meieri-produkter (Photo blant annet), så vi vet det går!

Det kan være greit om du forklarer litt mer hvilken lavkarbo-filosofi du spiser etter, altså hvor mange karbohydrater du spiser pr dag.

Neste steg bør være å legge inn alt du spiser i løpet av en dag eller to på www.diett.no og se at du spiser NOK protein og NOK fett i løpet av dagen!

Prosentvis fordeling er som du sikkert allerede vet 5% karbo, 20% protein og 75% fett (sånn ca, du må ikke ligge akkurat nå prosenten).

(jeg gikk ikke ned et gram på 6 mnd med generell lavkarbo bare så det er sagt )

Begynn med å få en oversikt over hva du spiser - jeg regner med Photo kommer med input vedr meieriprodukter etterhvert.

Husk og pust

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat