Tråd: Mistet mensen
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-11, 19:30   #10
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: mista mensen

Opprinnelig lagt inn av maravn, her.

jeg går på folkehøyskole og har derfor ikke tilgang på kjøkken eller penger til annen mat enn det vi får servert her spiser knekkebrød med 5 karber pr stk, med makrell i tomat eller ost. kutta så kraftig ned fordi jeg har så lav forbrenning, og gir opp dersom jeg ikke ser resultater.

til deg over; jeg veier meg ikke så jeg vet faktisk ikke, men lå på rundt 85kg da jeg starta, og har gått ned ni cm rundt hoftene og jevnt 4-5 cm andre steder jeg har målt. gått ned 5-6 kg kanskje?

Jeg tenker litt høyt - kan du evt når du er hjemme hvis du er det innimellom bake lavkarbobrød og fryse ned i dagsporsjoner og ta med deg og kanskje få oppbevare i frysa på skolen om du spør pent?

Bare drodler som sagt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat