Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-11, 11:06   #30
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor funker det ikke å spise for lite?

Opprinnelig lagt inn av Sbond, her.

Det er bare en ting jeg ikke forstår med dette med sparebluss: Hvorfor går de med f eks anorexia ned i vekt, når de er på et underskudd? Jeg vet at dette er snakk om et ekstremt underskudd, men alikevel, jeg klarer liksom bare ikke helt å forstå dette..

En annen ting er at når jeg er syk, og får i meg lite næring, så går jeg veldig masse ned i vekt. Hvorfor holder ikke kroppen min på kiloene da?

Noen som klarer å forklare meg dette? Jeg blir litt bekymra da jeg ikke klarer å få i meg nok kcal, etterson jeg følger Torkils råd om å spise når jeg er sulten, og slutte når jeg er mett.. Problemet er bare at jeg er jo nesten aldri sulten lengre. Er livredd for å plutselig gå i sparebluss og gå OPP i vekt..

Vi er så forskjellige... jeg går ikke ned et gram når jeg er syk... har prøvd det med flere mnds sengeligge pga prolaps og knapt ei skive pr dag (sov stort sett... )... DA gikk jeg ikke ned - men da jeg havna på sykehuset i 2 uker - med 3-4 måltider hver dag ("vanlig mat") som jeg var veldig bevisst på å få i meg - gikk jeg ned 4 kg...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat