Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-11, 21:26   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Du ser "godt ut", positivt eller negativt?

Glimrende spørsmål! Du velger selv om du vil oppfatte dette positivt eller negativt... og det er HELT sant! Så jeg anbefaler at du konstant oppfatter kompliment positivt så framt ikke personen som sier det med sitt kroppspråk klart og tydelig egentlig mener noe helt annet

Sunt for sjelen - og godt og vite at man faktisk kan velge hvordan man oppfatter ting

Jeg har opplevd å få kompliment jeg har tatt positivt mens feks min venninne kommenterer at det var negativt... Det er en jobb og komme dit - men det er så godt å kunne la være å mistro folk som kommer med kompliment Benefit of the doubt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat