Takk for tilbakemelding - fant det jeg lette etter. NTNU er nemlig en av læringsinstitusjonene som i samarbeid med iTunes (av alle!) har lagt ut hele rekker av forelesninger fritt tilgjengelig for iTunesbrukere http://www.ntnu.no/aktuelt/pressemeldinger/11/itunesu for den som er interessert Krysser fingrene for at du kommer inn på ønsket studium til høsten! Jeg har bestemt meg for å søke på et ett-årig nettstudium (offentlig skole faktisk - så ikke mer enn semesteravgift) som jeg kan ta over to år (ved siden av jobb). Nå fikk jeg også beskjed rett etter sykmelding at jeg har kommet inn på lederutdanningen gjennom jobben også - som er lagt opp i samarbeid med NKS - og det er dritsurt at jeg ikke får til å være med nå i vårsemesteret... aller helst kunne jeg tenkt meg å jobbe med motivasjon og utvikling av personale i bedrifter - jeg har mye personlig erfaring (spesielt innen å få tilbake troa på seg selv, og lære at man kan gjøre alt man vil faktisk... ), og også mye kursing innen "selvutvikling" for å bruke et noe slitent ord - og jeg elsker å kunne hjelpe andre med å få et bedre liv, en bedre opplevelse av jobben, og ikke minst hjelpe en arbeidsgiver med å få det aller aller beste utav sine ansatte - til fordel BÅDE for den ansatte og arbeidsgiveren