Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-11, 18:54   #19
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Bekjent slanket seg, men kan jeg snakke med henne om det?

Jeg synes at om du er oppriktig interessert fordi du ønsker å lære noe - eller som du sier ha noen å snakke med om overvekt/slanking osv - så skal du ta mot til deg og si akkurat det du sier i tråden her.

Si at du ser at hun har gått ned mye, at du vet hvor mye jobb som skal til - at du også jobber med å gå ned - og at du er litt nysgjerrig på hvordan hun klarte det. Si også at du har vært usikker på om du burde spørre - fordi du var redd hun ville reagere negativt - men at du valgte å ta sjansen fordi du kanskje kunne lære noe av henne (De aller fleste blir smigret når de kan dele sine suksess-historier)

Det viktigste her er at du er oppriktig interessert - og ikke bare "gossip-nysgjerrig". Med oppriktighet kommer man alltid mye lengre Hun kan avvise og si at hun ikke vil snakke om det - ELLER hun kan fortelle deg det - og kanskje sette pris på at du TURTE og spørre - uansett så har DU ihvertfall spurt - og tatt sjansen på både negativ og positiv respons

Er dette viktig nok for deg - finner du helt sikkert en fin måte å gjøre dette på

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat