Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-11, 18:32   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Gir opp hvert øyeblikk!

Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.

Er 166 cm høy. Er på rundt 2% karber noen dager, men andre dager er det 8%. Holder meg rundt 5% som man skal. Den ene dagen er jeg opp 1700 kalorier,d en andre 2000 og en på rundt 4000. jeez kroppen min er forvirra. hva skal man ligge på?

Har spist litt sukkefrie produkter ja, ikke bra? jeg tenker jeg kanskje skal prøve å holde ut 1 mnd til da, men kjedelig at det skal ta så lang tid...

Du er normalvektig - jeg ville ikke forventet særlig vektnedgang når du spiser opptil 4000 kalorier på en dag...
Hold deg til et karbohydratnivå du er komfortabel med - opptil 70 gram hver dag (Lutz). Hold deg rundt 16-1700 kalorier hver dag og riktig fordeling av næringsstoffer.

Jeg lurer litt på hvilke forventninger du hadde i utgangspunktet? Som det sies er ketolyse anbefalt for de med mer enn 10 kg overvekt - og med din BMI HAR du strengt tatt ikke overvekt - selv om du selv mener det.
Spis lavkarbo - men bruk trening for å stramme opp i tillegg.

Det er vanlig å få menstruasjonsforstyrrelser i starten på lavkarbo (søk opp, det finnes mange tråder ). Lavkarbo vil normalisere hormonnivåene i kroppen din og dette kan ta litt tid.
Gjør lavkarbo til ditt kosthold - ikke bruk det bare som en "slankekur". Har du tenkt å gå tilbake og spise slik du gjorde før vil du bare stresse kroppen - men til syvende og sist er det viktigst for deg å finne et kosthold du faktisk kan leve med

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat