Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-11, 14:16   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er i ketose, men går ikke ned!

Jeg vil faktisk anbefale deg og finne en retning som du kan følge. Egenkomponert er så ymse - og man kan såååååå lett havne helt feil ut og kjøre dessverre

Ketolyse vil kanskje være et førstevalg? Lån/kjøp boka og les deg nøye opp. Gerd har ørtenhundre ketolyse-oppskrifter MED bilder i sin journal som kan hjelpe på litt.

Hvis du insisterer på å gjøre dette på egen hånd, kan et par tommelfingerregler hjelpe:

Bruk www.diett.no til å legge inn maten din på. Du ønsker en fordeling av næringsstoffer på 5e% karbo, 20e% protein og 75e% fett. (sånn ca, MÅ ikke være akkurat på prosenten her ).

Dette er litt vanskelig å veilede om... men for noen vil ikke mengden mat naturlig regulere seg på lavkarbo. Sjekk med diett.no hvordan du ligger an på energiinntaket også - kanskje må du gjøre noen justeringer der i tillegg...

Det er forferdelig synd at noen av oss MÅ gjøre dette så vanskelig - at vi må veie og måle... men sånn er det - fram til noen forteller oss om andre metoder Jeg misunner daglig de som bare kan spise og kose seg og ha et jevnt vekttap...

(Jeg spiste slik du gjorde i 6 mnd uten å gå ned...prøvde ferdigmat fra spisdegslank og da først kom vektnedgangen. Lavkarbo men også redusert i kalorier.)

Sjekk også ut tråder om partystoppere og se om du finner noen slike i ditt kosthold

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat