Jeg vil faktisk anbefale deg og finne en retning som du kan følge. Egenkomponert er så ymse - og man kan såååååå lett havne helt feil ut og kjøre dessverre Ketolyse vil kanskje være et førstevalg? Lån/kjøp boka og les deg nøye opp. Gerd har ørtenhundre ketolyse-oppskrifter MED bilder i sin journal som kan hjelpe på litt. Hvis du insisterer på å gjøre dette på egen hånd, kan et par tommelfingerregler hjelpe: Bruk www.diett.no til å legge inn maten din på. Du ønsker en fordeling av næringsstoffer på 5e% karbo, 20e% protein og 75e% fett. (sånn ca, MÅ ikke være akkurat på prosenten her ). Dette er litt vanskelig å veilede om... men for noen vil ikke mengden mat naturlig regulere seg på lavkarbo. Sjekk med diett.no hvordan du ligger an på energiinntaket også - kanskje må du gjøre noen justeringer der i tillegg... Det er forferdelig synd at noen av oss MÅ gjøre dette så vanskelig - at vi må veie og måle... men sånn er det - fram til noen forteller oss om andre metoder Jeg misunner daglig de som bare kan spise og kose seg og ha et jevnt vekttap... (Jeg spiste slik du gjorde i 6 mnd uten å gå ned...prøvde ferdigmat fra spisdegslank og da først kom vektnedgangen. Lavkarbo men også redusert i kalorier.) Sjekk også ut tråder om partystoppere og se om du finner noen slike i ditt kosthold