Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-11, 11:10   #6
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kjendis inspirasjon!

Opprinnelig lagt inn av Timona, her.

Å si at dette ligner en lavkaloridiett er vel litt drøyt?
Egg, laks og nøtter er rike på naturlig fett, på en South Beach (Som er en lavkarbodiett) er det ikke nødvendig å tilføre ekstra fett til allerede fet mat.
Ikke alle lavkarbodietter har fettmengden som ketolyse har.

Les gjennom Jessicas plan en gang til - den snakker om fettredusert og lean proteins - så det er ikke mye naturlig fett her...eggehviter har heller ikke fett i seg. Dessuten kan hun velge og bytte laks med tunfisk (fettfattig) og mandler med popcorn (fettfattig) og da begynner denne dietten og se helsefarlig ut i mine øyne.

Så jeg ser dette som en lavkalori OG lavfett diett - noe jeg har forsøkt før med dårlig resultat
Er dette virkelig south-beach variant??

Jeg kommenterer ikke south - beach her, men den postede planen til Jessica Alba bare så det er avklart

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat