Tråd: Lite mat?
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-11, 23:49   #14
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lite mat?

Opprinnelig lagt inn av ekenna, her.

Takk for svar! Ikke meningen å kuppe tråden altså, menne dette her lurer jeg virkelig på. Men jeg føler meg helt fin da, og jeg tar de mineralene og vitaminene jeg trenger. Jeg drikker også MASSE vann i løpet av dagen.

Sånt som i dag: Jeg har spist 1 kyllinglår med dipp. Og så har jeg drukket noen kopper med kaffe, fløte og cocosa og drukket flere liter vann. Jeg er ikke sulten, bare tørst. Bør jeg spise mer fordet om jeg ikke er sulten, bare for å ikke komme under 1200 kcal per dag? Nå vet jeg ikke hvor mye kcal det er i en kopp med kaffe(cocosa og fløte), men det er jo en del fett så det metter vel en god del det også.

Ett kyllinglår med dipp er jo ikke noe å skrive brev heim om akkurat - men du får i deg en del fett og det er bra. Pass på å at du prøver og spise litt mer proteiner - kroppen din trenger det!
Nå vet jeg ikke om du trener noe - men kanskje et par korte kjappe gåturer om dagen kan skjerpe litt appetitt?
Eventuelt om du har noen du kan spise sammen med? Prøver å tenke litt på meg selv her... jeg har også en tendens til å "drikke" maten istedet for å spise den... men jeg har svært sansen for skaldemans kjøttkaker, de er gode og jeg spiser de med litt majonesdressing. Hvis du liker "kjøttkaker" kan disse være greie og lage ferdig og spise et par om dagen.

(400 gram svinekjøttdeig, 2 dl fløte (reduser til1.5 så blir de fastere) og 4 eggeplommer, salt og pepper. Stek i panna på god varme). Disse har i seg selv en perfekt fordeling av fett, protein og karbo så det kan være en nødløsning?)

Jeg er aldri sulten og må også "bestemme" meg for å spise... jeg kunne helt klart kunne gått uten mat et par dager... dessuten har jeg"heldigvis" evnen til å spise når jeg kjeder meg og det gjør man gjerne når man går hjemme og prøver og bli frisk nok til å gå på jobb

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat