Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-11, 15:28   #3
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: En milepæl er nådd, men er trøtt og slapp

Det KAN være at du ville være mer komfortabel med litt mer karbohydrater - men det får du teste ut litt selv. Opptil 72 gram karbo pr dag sier Lutz man kan spise uten at man må tenke på å redusere fettet.

I tillegg - siden du trener - spiser du nok proteiner? 1.5-2 gram pr kilo kroppsvekt bør du kanskje ligge på med god trening 3 ganger i uka. Kanskje det kan få opp formen litt?

Ellers vil jeg anbefale en sjekk hos legen - sjekk jern, d-vitamin, B12 osv - det er vinter og ofte ligger flere av oss lavere på denne tiden av året. Det KAN være årsaken til trøtt og slapp - så sjekk det ut!
(Jernmangel fikk meg helt i kjelleren orket ingenting... med tilskudd har jeg blitt en del bedre og jeg håper det fortsetter slik framover)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat