Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-11, 21:56   #6
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Restitusjon på lavkarbo-/ketose-trening

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Er du sikker på dette? Hvis man har fett nok å ta av så tar kroppen ikke av musklene?

Tja, du MÅTTE pirke ja! *ler*

Jeg gjetter at om man har en god fettforbrenning i gang OG har fettlager på kroppen - så vil det i større grad kunne gå mindre utover musklene.
Er man normalvektig ville jeg være mer nøye med å få i meg mer næring etter trening...

Dette vil jo også være individuelt...

Hvis du har andre og/eller mer utfyllende tanker vil jeg gjerne høre hva du mener Nellie - interessant tema.

Når det gjelder bare og spise skyr og en atkinsbar synes jeg det blir litt tynt når man har syklet i 4.5 timer - i tillegg inneholder de lite fett.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat