Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-11, 10:15   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Normalvektig, men høy fettprosent

Opprinnelig lagt inn av gnistre, her.

Takk for svar!

Har fettprosent på 24%, og det synes veldig godt.

Under en periode på ca. 9 måneder i fjor gikk jeg 20 km hver dag, ganske raskt (tidlige morgenforelesninger, hehe...), mens vekta gikk fra 48 til 56 kg. Tror jeg muligens har problemer med spisekontroll og slikt når jeg først blir sulten, og når man går 20 km hver dag blir man ganske sulten! I disse dager går jeg ca. 30-40 minutter hver dag, og jeg går veldig raskt naturlig (alltid alltid stressa, hehe).

Tror jeg skal gjøre som du sier, trappe ned uke for uke og se hva som skjer! Om jeg ikke går ned i vekt, håper jeg jeg blir strammere i fisken i det minste.

Det problemet med å spise så mye etter lange treningsturer slipper du faktisk med lavkarbo - du er mindre sulten, blir raskere mett pga innholdet i maten (lite karbo) - så jeg tror at en avvenning over litt tid, kom i gang med gåingen i raskt tempo igjen - drikk mye vann - OG sett deg inn hvilken mat du kan og bør spise på et lavkarbo kosthold så tror jeg du vil se forskjell på form og kropp i løpet av et par mnd bare

Det viktigste er faktisk at du setter deg inn i hvordan lavkarbo fungerer - hvorfor det fungerer slik, og så finner du din favorittmat som du kan kose deg med i hverdagen Du trenger heller ikke karbo etter trening - bare så du er klar over det, spis protein og fett, noen liker feks CC og bærmix, andre en atkins-bar, og igjen andre liker og spise et ordentlig måltid (som jeg anbefaler )

Få høre hvordan det går med deg framover da!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat