Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-11, 23:58   #37
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Tillater dere å kose dere og eventuelt når?

Hei,
Noen må bare lære seg at kos er ikke lik mat…
Dersom du må ha noe å putte munnen fordi du skal se film eller fordi det er lørdag eller fordi alle andre gjør det… da er det på tide å sette seg ned å tenke på de bakenforliggende årsakene til at man må putte noe i munnen for å kose seg.

Sitat:

Klipp&lim fra: Til alle nybegynnere på lavkarbo…
Kos=mat: Mange må også jobbe en del med den mentale biten som henger sammen med kostomleggingen. Mange av oss som har havnet her inne forbinder ordet kos med ordet mat, vel man kan faktisk kose seg uten at mat er involvert men som sakt her har mange ofte en jobb å gjøre. …men mange bruker nok litt tid på å innrømme for seg selv at de faktisk har et mentalt problem i forhold til mat.

Mat! Kos, nødvendihet eller begge deler

Jeg koser meg med masse god mat hver eneste dag jeg, nå etter 3 år på lavkarbo har jeg ikke noe behov for å stappe i meg ett eller annet fordi jeg ser på filme eller at det er helg…
Jeg passer heller på å lage meg god mat og storkoser meg med den når jeg er sulten.
Har heller aldri hatt noe problemer med å takke nei til kaker eller andre søtsaker i sosiale sammenhenger om verten/vertinna skulle bli fornærma så er ikke det mitt problem. …men for mange kan det ta ta lang komme dit.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat