Jeg synes du skal tenke litt igjennom om du må "hoppe av" helt i en uke - eller om du heller skal finne en gyllen middelvei Du MÅ ikke spise masse pasta, brød, søtsaker og drikke brus med sukker, eller juice.... Skal du bo i leilighet kan du ordne deg mye selv, bor du på hotell har de gjerne frokostbuffet hvor du kan velge selv. Hold deg unna de verste sukker og mel-bombene så tror jeg du klarer deg fint. Dessuten slipper du og evt bli dårlig av så mye karbo også... Skal du ut og drikke, be om drink med lettbrus, eller drikk vin (ikke heng deg så mye oppi karboinnholdet i vin i ferien). Prøv ut lavkarbo-tankegangen din i ferien - du MÅ ikke holde deg på 15 gram som i ketolyse, men du trenger ikke gå heeelt over på den andre siden heller Det viktigste er at du ikke STRESSER i ferien din! Så kos deg uten dårlig samvittighet, men pass på at du ikke fråtser i karbo så du får dårlig samvittighet for DET igjen Jeg har 8 uker igjen til jeg skal på "gudinne-tur" til Madeira sammen med mamman min og søstra mi og et par andre skjønne gudinner - ønsker deg en kjempefin tur!!