Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-11, 10:25   #11
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Tror ikke det er meningen at jeg skal ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av Klistine, her.

Nerthus: Ja, jeg vet.. og jeg har alltid vært litt for opphengt i vekten... Jeg håper litt av avhengiheten går bort sammen med kiloene. Målet er å kunen være fornøyd med meg selv, og dermed slippe å tenke på den.. Nå tenker jeg på den fordi jeg er missfornøyd og føler jeg må ha kontroll for å ikke gå opp noe mer.. Om det ga mening!

Jeg forstår veldig godt hva du mener - har hatt stillstand i evigheter selv også - men prøver å ikke la vekta bestemme dagsformen Jeg går heldigvis ikke opp da - med unntak av litt vann når jeg er sløv på vannflaska - så jeg synes stresset ble vekke ganske tidlig. Nå har jeg holdt på i snart to år - så det er kanskje ikke så rart MEN jeg bruker innimellom MYE tid på å pønske ut hvorfor akkurat JEG ikke går ned i vekt også - så som sagt.... du har min fulle medfølelse!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat