Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-11, 19:28   #11
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ned i vekt med masse kalorier

Rundt 3000 kalorier i dag - er så mett at jeg holder på å sprekke! Regner kanskje med litt oppgang de første dagene pga fylt fordøyelsessystem - hehe - men har allerede vært er par ganger på do gitt

Mest spent på om jeg klarer å få i meg så mye hver dag... så prøver å planlegge hver dag på forhånd på www.diett.no.

Dagens ble 2800 kal, mulig jeg må ta en kakao med fløte senere for å komme opp på 3000 hehe. Fordelingen ble 8% karbo - 19% protein - 74% fett. Ganske fornøyd med den faktisk
Jeg spiser VELDIG variert da, med lavkarbobrød med makrell i tomat og majo til frokost, salat med skinke og ost og majodressing til lunsj, en atkinsbar, en kakao med fløte, til middag ble det svinebog med litt ertestuing (for å få opp litt karbo), blomkål og litt kjøttkakebrunsaus m en fløteskvett

Ååååh gosh så mett jeg er!!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat