Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-11, 21:44   #14
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Gul diare som ingen ende vil ta ... Løper og løper ...

Jeg ville tatt kontakt med legen også... jeg synes det er rart du ikke har ringt legen for lenge siden - et par dager er min grense for omgangssyke mm uten å kontakte legen...Skummelt og ta immodium når du ikke vet hva det er - er det en infeksjon jobber kroppen med å få det ut og immodium stopper dette - dog kun for en kort tid.
Fiber øker hastigheten på ting - så jeg ville ikke spist lavkarbobrød med mye frø og fiber generelt. Loff kan fungere. Jeg ville også drukket farris eller fått i meg sånn gugge fra apoteket så du ikke blir syk av væsketapet (hva heter den igjen da? Sånne med mineraler og elektrolytter man blander i vann ved langvarig diare).

Jeg har også laaang erfaring med diare - pre-lavkarbo pga chrons, og du har min fulle medfølelse! Hvis du ikke allerede har gjort det - ring legen din så snart som mulig, dette må du få sjekket ut!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat