Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-11, 22:21   #16
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Gul diare som ingen ende vil ta ... Løper og løper ...

Hvis du har hatt mageproblemer i så mange år - har du vært innom legen med dette og bedt om utredning? Autoimmune sykdommer som chrons, ulcerøs colitt men også "irritabel tarm" - eller cøliaki/laktoseintoleranse er jo ting man vil tenke på.

Jeg var plaget med diare i to år før jeg endelig kom meg inn til gastro for kolonskopi hvor de så og påviste chrons. Jeg er heldigvis blitt 95% kvitt diare og magesymptomene på lavkarbo. Reagerer kraftig på maltitol (blir stygg-syk) og vanlig sjokolade, i tillegg til en bit vanlig vaffel...

Få ihvertfall i deg farris eller det stoffet jeg snakket om fra apoteket så du ikke får problemer med den voldsomme væsketapet, og lytt til kroppen. Jeg vil gjerne høre hvordan det går med deg når du får kommet deg inn til legen hjemme - jeg har seriøst så mye medfølelse med deg at du aner ikke... KLEM!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat