Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-11, 23:13   #20
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Gul diare som ingen ende vil ta ... Løper og løper ...

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

ok, visste ikke jeg kunne få narkose! da kan det vurderes. Men det er jo flaut da - ligge med baken i været og få slange oppi *rødme enda mer*

Vet du, jeg grudde meg sinnsykt, men du ligger ikke med baken i været. Du får en snæksy bukse med "fransk åpning" (jeg husker jeg hadde MER klær på meg under undersøkelsen enn da jeg kom - det var nemlig midtsommer og jeg hadde skjørt og topp på meg...). Du ligger på siden akkurat når legen fører inn slangen, så får du ligge på ryggen og ingenting vises, legen har bare hånden under beina dine og håndterer slangen. Alle ser på skjermen som henger OVER deg... En hyggelig sykepleier sitter ved siden av deg og holder deg i hånden om nødvendig Dette gjør de mange ganger hver eneste dag og det var veldig greit og gjennomføre. Litt ubehagelig, men ikke uoverkommelig. Noen har litt mer vondt underveis enn andre, spesielt når slangen skal rundt "svingene", men du får både beroligende om du mener du trenger det og jeg er ganske sikker på at du får narkose om du mener deg helt i vranglås. I USA gjør de slikt stort sett med narkose fant jeg ut etter og ha lest litt på nett.
Jeg opplevde det som så verdig det går an å få det med en slange i rumpa *ler* - så SÅNN sett trenger man ihvertfall ikke grue seg

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat