Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-11, 10:55   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse er visst ikke noe for meg...

Opprinnelig lagt inn av amidela, her.

Startvekten min var 98,4, og laveste vekt har vært 94,2 under de tre månedene jeg har gått på ketolyse. Nå i dag var vekten 98,7. Gir helt opp jeg, har fulgt kuren til punkt og prikke, ikke skeia ut en eneste gang. Lager all mat fra bunnen av, og har god kontroll over det jeg får i meg. Tar vitaminene og har lest boka flere ganger. Er i aktivitet flere ganger i uka.
Jeg trives virkelig med kostholdet, og skulle ønske at dette fungerte.
Er litt lei meg nå, har ikke turt og veie meg de par siste ukene fordi jeg har vært redd for at jeg har lagt på meg, men ble ganske overrasket når jeg fant ut at jeg faktisk veier mer nå enn for tre måneder siden! Desverre så tror jeg at jeg gir opp ketolyse

Har du sjekket at du spiser med næringsfordelingen 5e% karbo, 20e% protein og 75e% fett? Hvor mange kalorier ligger du på i snitt hver dag?
Gi oss en dagsmeny eller to - så ser vi på det sammen eller hva?

Hvis du ikke allerede gjør det, bruk www.diett.no. Jeg mistenker mer at du spiser for lite enn for mye faktisk... jeg gikk ikke ned et gram de første 6 mnd på lavkarbo og spise enoooorme mengder mat og fett - men gikk ikke opp. Jeg har heller ikke gått ned siden oktober, men nå er jeg i gang med et prøveprosjekt på MASSE lavkarbomat - altså doble kaloriinntaket mitt... for noe må JEG også gjøre for å få i gang vektnedgang

Og tilslutt - er vekta di til å stole på? Har du målt deg - evt kjent på klærne at de har løsnet/strammet seg?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat