Tråd: Forvirret
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-11, 16:03   #17
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Forvirret

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Nei, jeg spurte generelt, ikke spesifikt for meg. på denne tråden http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41642
men da er ikke det svaret jeg fikk riktigt. Greit å få klarlagt det iaffal, så jeg kan komme meg på rett kjøl.

Du bør lese hele tråden tror jeg... det er kun en som ga deg den anbefalingen på gram, og grunnlaget var nok for å få en riktig fordeling av karbo - protein - og fett. Svaret er forsåvidt "riktig" - men ment som et utgangpunkt og eksempel tror jeg.
Du kan fint spise mer kalorier - men med samme fordeling. Spiser du like mye fett i gram som proteiner får du ihvertfall en bedre PROSENTfordeling av næringsstoffene! Du kan fint spise enda mer fett også - så lenge du holder karbohydratene lave nok.
Ser jo hvor skummelt det kan være og gi nøyaktige anbefalinger i gram her

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat