Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-11, 17:40   #1
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Psykomotorisk behandling - østlandet

Hei!
Noen som vet om noen "gode" behandlere i Hønefoss/Drammen/Vikersund/Oslo/Jevnaker området?
Jeg er jo ikke bra og nå er jeg i spiral på vei ned igjen energimessig, jeg har i tillegg veldig høy hvilepuls - 120 - og dermed klarer jeg ikke få hvilt når jeg er så trøtt og uten energi - jeg føler jeg må bevege meg konstant. Det er vondt og bli tatt på - selv lett - jeg har mye hodepine og klemmer sammen kjevene konstant... sliten og HYPER er en dårlig sammensetning hehe. Leggene mine er som tømmerstokker og kan ikke tas på i det hele tatt... Puster tildels tungt så jeg har nok låst pusten min en del også...
Jeg venter på utredning, og mer undersøkelse av kul ved skjoldbruskkjertel - men nå kjenner jeg at jeg blir stressa av å være stressa i kroppen!

Jeg har det jo bra ellers, kjempejobb, god økonomi, kjempefint hus, verdens vakreste og snilleste mann (som er veldig bekymra for meg) - men jeg har jo ikke energi eller overskudd til å nyte alt dette! og når jeg burde hvilt - er jeg oppe og går og smågjør ting i huset hele tiden for jeg får ikke ro!

Uffda, dette ble DET SYTEINNLEGGET - men les, ignorer og fint om du vet om psykomotoriske behandlere i området jeg har nevnt. Jeg har en venninne som mistet mamman sin i en periode de kranglet mye - og hun gikkk fullstendig i lås, mannen hennes måtte hjelpe henne opp, vaske henne, fore henne osv - og hun fikk svært mye hjelp med slik behandling - OG trening Og trene skal jeg - så snart jeg orker å gå ut til bilen og kjøre på treningssenteret *ler*

På forhånd takk for at du leste helt ned hit

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat