Psykomotorisk behandling - østlandet
Hei!
Noen som vet om noen "gode" behandlere i Hønefoss/Drammen/Vikersund/Oslo/Jevnaker området?
Jeg er jo ikke bra og nå er jeg i spiral på vei ned igjen energimessig, jeg har i tillegg veldig høy hvilepuls - 120 - og dermed klarer jeg ikke få hvilt når jeg er så trøtt og uten energi - jeg føler jeg må bevege meg konstant. Det er vondt og bli tatt på - selv lett - jeg har mye hodepine og klemmer sammen kjevene konstant... sliten og HYPER er en dårlig sammensetning hehe. Leggene mine er som tømmerstokker og kan ikke tas på i det hele tatt... Puster tildels tungt så jeg har nok låst pusten min en del også...
Jeg venter på utredning, og mer undersøkelse av kul ved skjoldbruskkjertel - men nå kjenner jeg at jeg blir stressa av å være stressa i kroppen!
Jeg har det jo bra ellers, kjempejobb, god økonomi, kjempefint hus, verdens vakreste og snilleste mann (som er veldig bekymra for meg) - men jeg har jo ikke energi eller overskudd til å nyte alt dette! og når jeg burde hvilt - er jeg oppe og går og smågjør ting i huset hele tiden for jeg får ikke ro!
Uffda, dette ble DET SYTEINNLEGGET - men les, ignorer og fint om du vet om psykomotoriske behandlere i området jeg har nevnt. Jeg har en venninne som mistet mamman sin i en periode de kranglet mye - og hun gikkk fullstendig i lås, mannen hennes måtte hjelpe henne opp, vaske henne, fore henne osv - og hun fikk svært mye hjelp med slik behandling - OG trening Og trene skal jeg - så snart jeg orker å gå ut til bilen og kjøre på treningssenteret *ler*
På forhånd takk for at du leste helt ned hit 
|