Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-11, 19:39   #8
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet

Jepp, som arnakristin sier. Jeg gikk på veggen for 15 år siden - pga depresjon. Gjennomgikk terapi med en fantastisk mann i over 2 år og har ganske god orden på psyken

Men det er litt som arnakristin sier, når man ignorerer smerte over lang tid, og presser seg til å leve "normal" selv om man egentlig ikke har ork og overskudd, "låser" det seg...jeg har nok gjort dette mye godt hele livet, presset meg til å være aktiv og "normal"... selv om jeg har hatt mest lyst til og sove og sove... og jeg tror det KAN være en årsak til problemene mine. Jeg mener det er kjemisk ubalanse et sted, og har varierende "rare" blodprøver - venter på utredning, men jeg er jo ikke "syk" nok... til å bli prioritert som rettighetspasient. Håper å få legen til å pushe litt nå... Etter en tøff uke med lungebetennelse og halsbetennelse oppå energitap og muskel- og nervesmerter i kroppen. følte jeg meg litt bedre etter en uke på penicillin, men det varte kun en uke... så for meg og begynne jobb 50% igjen, og gledet meg til påske og senere sydentur med mamma og søs... men mandag kjente jeg at energien falt igjen, ble dårligere i går - og enda verre i dag - uff dette er ikke særlig gøy altså, blir litt "redd" fordi jeg føler meg helt jævlig og orker ikke å gjøre det jeg har lyst til verken gå en tur eller leke med data eller rydde på kontoret
Ubehagelig med kjempehøy puls når man ligger i sofaen og prøver å puste rolig og slappe av, og blir varm og rød og hovner opp i huden i ansiktet... rett og slett svært ubehagelig!

Jeg skal sjekke litt med tipsene jeg har fått, skal til legen på mandag og planen var jo å komme meg på jobb igjen i slutten av neste uke - men det kan jeg ikke om jeg er sånn som jeg er i dag... og jeg er LEI! Vil UT i sola og finværet, gå tur, le, kose meg, være sammen med andre.... Argh!

Takk så mye for hjelpa folkens - visste jeg kunne stole på dere

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat