Sv: Psykomotorisk behandling - østlandet
Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.
Håper du fyller på med magebakterier etter en pencillinrunde!
Min grusomt mage-følsomme samboer var ørebarn med rundt fire antibiotikakurer i året.
Og ellers kjenner jeg veldig igjen det med vondter som kommer ut på andre steder når du ikke vil kjenne etter at det gjør vondt på det første stedet.
Gjøkke vondt før'u griner! barnelærdom sitter hardt
Drakk biola... jeg tåler ikke all slags penicillin - fikk weifapenin før jul og ble så styggsyk i magen at jeg trodde jeg skulle dø! (jeg har chrons og har vært borti veldig dårlige dager med magen før altså men dette...) Så jeg fikk klacid som er depot-tabletter. Gikk fint... Det der med symptomer også - føler jeg som en idiot når jeg går til legen. Forklarer de verste symptomene. Så blir de borte med feks penicillinen - og ops - der kom det en del andre symptomer som nå plutselig er dominerende....Nei, jeg ringer balderklinikken i morgen - jeg orker ikke mer... erm an ikke deppa i utgangspunktet blir jeg fryktelig lei meg av og gå slik.... jeg er smart og oppegående, aktiv og engasjert, organisert og effektiv.... bare ikke akkurat for tida Nå er jeg dum, treg, sløv, forvirret, slapp, ja i det hele tatt.. .og det er en grusom opplevelse og se at man "mister" seg selv på denne måten... men jeg SKAL finne ut hva det er! Satser foreløpig på stress/binyrer/kortisol fordi jeg har bølger i løpet av dagen som stemmer overens. Dvs våken sånn etter 10 (selv om jeg tvinger meg opp tidligere), ganske ok til 13 - så faller jeg nesten totalt sammen etter lunsj ( av og til lurer jeg på om det å SPISE stresser kroppen...så jeg gjør ikke det bestandig - spiser lunsj altså - men jeg blir jo likedan...), også stiger formen fra 18 tiden og helt ut til midnatt - og enda litt senere...
Kan man ha symptomer på både høyt og lavt stoffskifte samtidig?? Og legen som lurer på om det kanskje kan være psykisk.... 
Jada, psyken min har sørget for altfor lave jernnivå, den økte PTH-hormonene mine en periode, ga meg forhøyede leververdier over et par uker, ga meg lungebetennelse og halsbetennelse - i tillegg til lavt d-vitamin... psykens makt er sterkere enn vi tror 
UNNSKYLD at jeg syter litt! Det er bare så godt å få det ut... orker ikke plage mine kjære med det samme "jeg vet ikke hva som feiler meg" om og om igjen... så takk alle som leser 
|