Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-11, 12:18   #6
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kronisk tarmsykdom

Opprinnelig lagt inn av mamz, her.

Tusen takk for svar dere, hun ble veldig glad nå og skal prøve å kutte ut karbohydrater, hun er ikke selv på forumet her så jeg skal hjelpe henne på vei

God helg

Be henne holde seg til denne i starten, og vær forberedt på at de første ukene har man abstinens - og at det kan ta enda et par uker før hun vil merke forskjell på magen! Jo bedre forberedt man er på dette - jo større sjanse for at hun holder ut den tiden nødvendig

Jeg hold ut grusom abstinens KUN fordi jeg visste den kom - og jeg tenkte "fettforbrenning, fettforbrenning" hele tiden i de verste føykene med dårlig humør, manglende hjernefunksjon hehe, uvel og kvalm osv

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat