Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-11, 14:06   #7
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Når blir mye fett for mye?

Opprinnelig lagt inn av Nurk, her.

Oppgang. Ikke 4 uker, bare 1 Men likevel - jeg spør bare for å vite hva som er smart å ligge på daglig, jeg og evt hva man gjør hvis det er oppgang over lengre tid....evt stagnasjon.

Jeg ville ikke brukt 1 uke som grunnlag for endring. Det er bare du som til syvende og sist vet hva som er optimalt inntak for deg også Avvent nå noen uker til, hold deg til slik du spiser nå og se hva som skjer.

Som LenaBeatrice sier - føler du deg i fin form, opplagt med energi og er komfortabel med maten - ikke gjør endringer nå Kjøp deg ei bøtte med tålmodighet istedet (jeg kan sende deg litt - fikk tak i mye på billigsalg her før jul *ler*)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat