Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-11, 14:45   #94
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ned i vekt med masse kalorier

Opprinnelig lagt inn av mamma87, her.

Nerthus: hva med å kutte ut brød og ferdigsaus og lignende? det påvirker meg ihvertfall

Har ikke blitt særlig mange skiver lavkarbobrød siden starten av uka, og jeg bruker ikke ferdigsaus heller med unntak av en kjøttkakesaus her en dag
Ny plan legges Oppdatering vil komme! Mulig jeg bør litt ned før jeg tør å gjøre et nytt forsøk med så mye mat, vi får se
Jeg er uansett så mett at jeg er uvel - så det kan være like greit og spise litt mindre Dessuten er jeg syk og sykmeldt for tiden uten å finne ut hva som feiler meg, så man har så mange faktorer som kan spille inn... Ha uansett en deilig søndag!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat