Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-11, 17:39   #14
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Penicillinparty?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Og det er jo ingen hemmelighet akkurat at, veldig mange, som f.eks 157cm er blitt resistente mot penicillin. Det er et økende problem, og da synes jeg det er veldig merkelig at det er så ukritisk utdeling på gang, hos enkelte.

Jeg har bare problemer med å se at dette var ukritisk utdeling Med så høy CRP har du en infeksjon i kroppen, at legen kanskje ikke fikk med seg at du hadde vært verre og var på bedringens vei er en helt annen sak
Du velger selvsagt selv om du vil ta penicillin eller ikke. Selv om man er bekymret for resistens i dagens samfunn, er det faktisk mange reelt syke som ikke får tilbud om penicillin selv om de har en bakteriell infeksjon som gjør de ganske syke - så det slår nok ut begge veier

Hva slags diverse greier er det som følger med influensa og som gir CRP utslag??

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat