Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-11, 17:44   #16
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Penicillinparty?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Ja, det er godt mulig det er riktig Kanutten, men begge vi to har blitt helt friske innen bare et par dager, UTEN medisiner, så da er det tydeligvis noen glipper i opplegget.

Regner med at det er meningen at legene skal bruke skjønn og vurderingsevnen sin og ikke bare følge det som står der?

Som sykepleierstudent kan du vel bare venne deg på at leger ikke alltid gjør ting perfekt. Jeg ville ihvertfall ikke regnet med noe som helst når det gjelder leger Heldigvis er du rimelig oppegående og kan tenke selv og ta avgjørelser selv også. Hadde det vært meg i din situasjon - som har så dårlig immunsystem så hadde nok jeg måttet ta penicillin.

DIN framtidige jobb er mye av større viktighet enn man tror, da jeg lå inne på sykehuset var legen bare innom og sa ja, ha og hei og vi gjør det slik - det var sykepleieren som visste hvordan jeg hadde det og hva jeg trengte, hvordan formen utviklet seg osv... Sånn får jeg litt følelsen av at det er hos fastlegen også - på stressede dager må JEG passe på og følge med og spørre om ting selv

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat