Tråd: Energiløs?
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-11, 14:47   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Energiløs?

Mye fiber i brød og knekkebrød så kanskje ikke rart at det trigger tømming - så lenge du er fin ellers uten smerter eller diare/forstoppelse så er det ikke noe problem vil jeg si.

Når det gjelder energi på ettermiddagen kan du jo se litt på hva du faktisk spiser til lunsj. Når jeg jobber MÅ jeg legge inn et lite ekstraboost før jeg går fra jobb, feks nøtter og ostebiter, eller en halv atkins-bar.

Ellers kan du se på om du totalt sett spiser for lite mat i forhold til aktivitetesnivået ditt.

Ligger du lavt i karbo ville jeg tatt ketolyse-tablettene, og evt magnesium til kvelds om du kjenner uro/rastløshet og/eller kramper i beina spesielt når du skal legge deg. Jeg tar i tillegg omega-3 med d-vitamin men det er jo valgfritt
Drikk også nok vann!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat