Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-11, 14:42   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken lavkarbo er best for meg?

Start med generell lavkarbo - og prøv deg litt fram i forhold til hvilken karbomengde pr dag du føler deg komfortabel med.
Opptil 70 gram karbo pr dag kan du iflg Lutz spise uten å måtte redusere fettinntaket

Ingen telling, bare nyting

Forstår ikke helt at du opplevde atkins som "streng kur"?? Jeg har aldri spist så mye god mat som etter at jeg starter på lavkarbo

Jeg forstår godt at noen føler seg overveldet i starten - derfor anbefaler jeg nesten alltid den generelle biten jfr linken over som start - siden den er "enkel" og følge

Når du er over de første ukene, og har kommet litt inn i det, vil du merke om du må gjøre justeringer i forhold til vektnedgang. Husk at er du nær normalvektig vil du kanskje ikke gå ned særlig i det hele tatt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat